Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Ταραχή και αναταραχή!

 



Πως να τον αφήσω πείτε μου?
Κοριτσάκια μου τι κάνετε?Εγώ πάντως είμαι σε μεγάλη αναταραχή και αυτό που με ταράζει είναι η σκέψη ότι έρχεται η ώρα να αφήσω την full time mommy δουλειά και να πιάσω και καμιά έξω από το σπίτι!
Βέβαια τώρα θα αναρωτιέστε αν έχω σώας τας φρένας με αυτά που γράφω αφού σίγουρα θα σκέφτεστε "που θα βρει αυτή δουλειά με τόση ανεργία γύρω μας" και από την άλλη "είναι δυνατόν κάποιος στις μέρες μας να βρει δουλειά και να μην χαίρεται?".
Η αλήθεια είναι ότι θέλω πολύ να βρω μια δουλειά και να συνεισφέρω στα οικονομικά της οικογένειας μου μια που το ταμείο ανεργίας τελειώνει αυτό τον μήνα,αλλά από την άλλη δεν θέλω με τίποτα να αποχωριστώ τον γλυκό μου,τον μονάκριβό μου,τον τέλειο γιο μου (ξέρω, είμαι κουκουβαγιομάνα μέχρι αηδίας!).
Αν βρω δουλειά αντί να είμαι μαζί του όοοοοολη μέρα(γιατί είμαστε μαζί 24 ώρες το 24ωρο) θα τον βλέπω μόνο 3-4 ωρίτσες το απόγευμα,μα δεν είναι τραγικό αυτό?Ρωτάω κυρίως εσάς τις μανούλες που το ζήτε.Δεν λαχταράτε τα παιδάκια σας όσο είστε στη δουλειά?
Είμαι πολύ αναστατωμένη και μόνο στην ιδέα ότι δεν θα ξυπνάω μαζί με τον μικρό μου και δεν θα περνάμε μαζί το πρωινό μας,ούτε το μεσημέρι μας αλλά θα τον βλέπω μόνο το απόγευμα και τα σκ.
Το ιδανικό θα ήταν να είχα μια δουλειά που να έβγαζα ένα εισόδημα από το σπίτι( χαίρω πολύ θα μου πείτε!).
Κορίτσια πείτε μου υπερβάλλω τα βλέπω πολύ τράτζικ? Εσείς πως αισθάνεστε?

Με αγάπη Χρυσαυγή

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Χρύσα....πολύ ωραίος ο ιστότοπος σου....και τα άρθρα που διάβασα πολύ ενδιαφέροντα και γραμμένα με προσοχή....
    Όσον αφορά τώρα το ερώτημα σου αν το βλέπουμε ή όχι τράτζικ όλη αυτή την κατάσταση ένα έχω να πω.....
    Μακάρι να μπορούσαμε να είμαστε όλη μέρα με τα παιδάκια μας....αλλά για σκέψου ότι για να μπορέσουμε να τους προσφέρουμε τα πάντα θα πρέπει να έχουμε και μία δουλίτσα....και στο λέω εγώ που ψάχνω δουλειά εδώ και 1 χρόνο και δεν έχω βρεί τίποτα....έχω στείλει και γω δεν ξέρω πόσα βιογραφικά και δεν έχω λάβει καμία απάντηση...έστω να μου πουν ότι η θέση καλύφθηκε....
    Ας ελπίσουμε σε ένα καλύτερο μέλλον για τα αγγελούδια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμφωνώ οτι πρέπει να έχουμε και μια δουλειά για να μπορούμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας τα πάντα, αλλά όπως έχουν γίνει τα πράγματα θα πρέπει να λείπουμε όλη μέρα για να παίρνουμε 500€ και κατα συνέπεια πάλι δεν θα φτάνουν για να καλύψουμε τις ανάγκες τους. Οι συνθήκες εργασίας έχουν γίνει άθλιες και οι θέσεις εργασίας ελάχιστες...άσε με πιάνει απελπισία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή