Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Μία και σήμερα!

 


Όχι δεν απολύομαι από τον στρατό, αλλά μετράω τις μέρες(τις ώρες μάλλον) μέχρι το ημερολόγιο να δείξει Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου για να κάνω τον μεγάλο υπέρηχο! Τον υπέρηχο β΄επιπέδου όπως λέγεται. Επιτέλους θα δω το μωράκι μου που τόσο μου έχει λείψει! Έχω να δω το μικρούλι μου από τον Ιούλιο. Σκεφτείτε ότι μου λείπει από τώρα-να δω τι θα κάνω όταν το γεννήσω, η κατάσταση μου θα χειροτερέψει! Προβλέπω ότι θα είμαι μια χαζομαμά με τα όλα της. Βέβαια θα μου πείτε ότι κατά 99,9% όλες οι μανούλες και γενικότερα οι γονείς "λιώνουν" για τα παιδάκια τους, αλλά εντάξει, δώστε μου και ένα ελαφρυντικό για τις υπερβολές μου, πρώτη φορά γίνομαι μαμά.
Και για να επανέλθω στο θέμα μας- τον υπέρηχο β΄επιπέδου που λέγαμε-αφορά στην λεπτομερή εξέταση τις ανατομίας, τις καρδιακής λειτουργίας, των οργάνων και γενικότερα στον ενδελεχή έλεγχο του εμβρύου και της ανάπτυξής του. Περισσότερες λεπτομέρειες θα σας πω την Δευτέρα, που παράλληλα με την προσωπική εμπειρία που θα αποκτήσω θα ψάξω να σας παραθέσω και επιστημονικές λεπτομέρειες.

Επιτέλους θα μάθουμε και το φύλο του μωρού ώστε να σταματήσουμε να το αποκαλούμε "πιγκουίνι" ( καταλάβατε, μετέτρεψα αυθαίρετα τον πιγκουίνο σε ουδέτερο!). Τι θα είναι άραγε? Είμαι τρομερά περίεργη να μάθω, και φανταστείτε ότι πριν μείνω έγκυος, σε ανάλογες συζητήσεις έλεγα ότι δεν θα ήθελα να δω το φύλο, δείχνοντας προτίμηση στην λογική του αυγού-(στην προκειμένη περίπτωση κοιλιά)-kinder έκπληξη!

Αφήνοντας όμως την περιέργεια για το φύλο και πάνω από όλα θέλω να είναι γερό και τυχερό στην ζωή του,το ίδιο εύχομαι σε κάθε εγκυμονούσα! Γερά και τυχερά παιδάκια για όλες τις μανούλες και μπαμπάδες του κόσμου.

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου