Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Το πρώτο πάρτυ γενεθλίων!


Ο Κωνσταντίνος δοκιμάζει την τούρτα του
Το πρώτο και το πιο συγκινητικό!Τι κάνετε φίλοι? Στις 18 Ιανουαρίου κάναμε τα πρώτα γενέθλια του μωρού μου,περάσαμε πολύ ωραία και με μεγάλες δόσεις συγκίνησης.
Η τούρτα του Κωνσταντίνου ήταν Μάικ ο φασολάκης,που του αρέσει πολύ και το σπίτι μας γέμισε μπαλόνια αφού εκτός που είχαμε φροντίσει να το διακοσμήσουμε εμείς έστειλαν και οι γονείς μου από Θεσσαλονίκη δύο καταπληκτικές συνθέσεις μπαλονιών επειδή δεν μπορούσαν να έρθουν.
Βέβαια ο Κωνσταντίνος γιόρτασε χωρίς κανένα άλλο παιδάκι,στο πάρτι ήμασταν μόνο μεγάλοι,κανένας στο κοντινό μας περιβάλλον δεν έχει παιδί!Πάντως περάσαμε πολύ ωραία!
η τούρτα μετά την δοκιμή του Κωνσταντίνου

Λίγα από τα μπαλόνια μας!
Αλλά δεν σας το κρύβω κορίτσια(απευθύνομαι κυρίως στις μάνες) έπαθα και ένα ψιλοσοκ να το πω,μια μελαγχονοσταλγία να το πω,δεν ξέρω.Μέσα σε αυτή μου την χαρά σκεφτόμουν πόσο αμείλικτος είναι τελικά ο χρόνος...εγώ έχω ακόμη την ψυχολογία της λεχώνας(εντάξει ίσως υπερβάλω λίγο) και το μωρό μου,το βρέφος μου έγινε ενός έτους!Είναι στιγμές που δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ όλο αυτό,πως περνάνε τόσο γρήγορα τα χρόνια,τελοσπάντων...Κωνσταντίνε μου να σε χαιρόμαστε,να σε χαίρομαι,σ'αγαπώ!

Με αγάπη Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου