Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Ψυχολογία.....μηδεν!

 



Καλησπέρα! Μπορεί ο τίτλος της ανάρτησης μου να είναι λίγο υπερβολικός αλλά αυτές τις μέρες είμαι λίγο αναστατωμένη. Δεν είναι κάτι συγκεκριμένο που με ταράζει αλλά από την μία ο διαβήτης κύησης που προέκυψε, από την άλλη οι δεδομένα διαταραγμένες ορμόνες μου λόγω εγκυμοσύνης, δεν θέλω και πολύ για να έχω μια ευάλωτη ψυχολογία,για να μην προσθέσω στα παραπάνω και την πίεση της δουλειάς! Όσες ήσασταν έγκυες και όσες διανύετε μια εγκυμοσύνη σίγουρα τα έχετε περάσει.
Από την άλλη έχω τύψεις που αφήνω να επηρεάζουν την ψυχολογία μου οι καταστάσεις αυτές (τουλάχιστον οι εξωτερικοί παράγοντες όπως η δουλειά) σκεπτόμενη ότι το άγχος που μου δημιουργείται δεν είναι καλό ούτε για το μωρό μου ούτε και για την αντιμετώπιση του ζαχάρου.
Το μόνο που με ευχαριστεί να σκέφτομαι είναι ότι σε ένα μήνα θα σταματήσω από την δουλειά μου και θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για τον ερχομό του Κωνσταντίνου, η χαρά που με κατακλύζει όταν σκέφτομαι τον ερχομό του μωρού είναι απερίγραπτη!
Βέβαια πριν τον ερχομό του βρέφους μου θα έχουμε και την γιορτινή ατμόσφαιρα του ερχομού του Θείου Βρέφους και ανυπομονώ να στολίσω το σπίτι και να κάνω Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Ειδικά όμως σήμερα για μένα η μέρα είναι γιορτινή αφού ο άντρας μου ο Μιχάλης γιορτάζει,έτσι λοιπόν του εύχομαι ότι καλύτερο και τον ευχαριστώ που με έκανε μητέρα!
Μιχάλη μου χρόνια σου πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου