Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Μετακομίζω γιατί........θα γεννήσω!

 


Καλησπέρα!Τις τελευταίες μέρες έχω βρει καινούριες ανησυχίες να βασανίζουν το μυαλό μου. Έχω την ενστικτώδη αντίδραση κάθε μάνας από ολόκληρο το ζωικό βασίλειο.Και τι εννοώ με αυτό? κάθε πλάσμα στον κόσμο που πρόκειται να γεννήσει το μικρό του, αναζητά το κατάλληλο μέρος,για να φτιάξει την φωλιά όπου θα το υποδεχτεί(φτάνει όμως με την ζωολογία, μη σας κουράζω!).

'Ετσι λοιπόν και γω σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να μετακομίσουμε σε ένα μεγαλύτερο σπίτι ώστε όταν έρθει με το καλό ο Κωνσταντίνος μας να είμαστε πιο άνετα.
Δε λέω,το σπίτι που μένουμε τώρα είναι ένα υπέροχο ρετιρέ στο Ελληνικό με θέα τη θάλασσα και μου αρέσει αφάνταστα, αλλά είναι πολύ μικρό και φοβάμαι πως όταν έρθει και το μωρό ο χώρος δεν θα επαρκεί.

Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι το σκέφτηκα λίγο αργά για μετακόμιση,θα προλάβουμε να βρούμε σπίτι και να μετακομίσουμε ή θα μετακομίζουμε και εγώ θα γεννάω???

φιλιά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου