Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Το κασκόλ του Κωνσταντίνου


Καλησπέρα!Καλησπέρα! Τώρα τελευταία με έπιασε η μανία να φτιάξω πράγματα για τον πολυαναμενόμενο γιόκα μου αποκλειστικά με τα χεράκια μου! Και το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό μιας και ο Κωνσταντίνος, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα γεννηθεί στην καρδιά του χειμώνα(τον περιμένουμε από 2 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου) είναι να του πλέξω ένα κασκόλ!
Τώρα θα μου πείτε τι να το κάνει το κασκόλ ένα βρέφος? Νομίζω ότι θα είναι χαριτωμένος με αυτό! Πήρα κλωστή 100% βαμβακερή ώστε να μη το σκάσω το παιδί ή του προκαλέσω καμιά αλλεργία και θα διακοσμήσω το κασκόλ με επίσης υφασμάτινα στολίδια που θα ράψω πολύ γερά επάνω, ώστε να μην υπάρχει φόβος να βάλει κάτι στο στόμα του ο Κωνσταντίνος.

Είναι γκρι το χρώμα,θα το δείτε όταν το τελειώσω, αγνώριστο θα γίνει...
Και να σας εξομολογηθώ και τον άλλο λόγο που αποφάσισα να κάνω κασκόλ και όχι για παράδειγμα ένα σκουφάκι που θα ήταν ίσως και πιο χρήσιμο? Δεν ξέρω να πλέκω τίποτα άλλο εκτός από αυτό!(χι!χι!) Θα μάθω όμως και θα φτιάξω και άλλα αξεσουάρ, μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα!
Εσείς φτιάξατε τίποτα για τα παιδάκια σας ή δεν είστε του "αθλήματος"?

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου