Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Άντρας με τα όλα του!

 



Καλησπέρα!Καλησπέρα! Πολύ βροχή σήμερα ρε παιδιά!Και φυσικά αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το χάος στους δρόμους της Αθήνας, αλλά τι να κάνουμε? Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια(και στις μπόρες, χα,χα!).
Και μετά την άσχετη εισαγωγή μου έρχομαι στο θέμα, την Τετάρτη πήγαμε με τον Μιχάλη στον γυναικολόγο και είδαμε το βλασταράκι μας. Είχε πολύ πλάκα, το μπράτσο του βρισκόταν σε στάση σαν να μας δείχνει το "ποντίκι" του! Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο φυσικά αφού τα αθλητικά γονίδια τα έχει από τον πατέρα του(σαν γυμναστής και πρώην αθλητής που είναι). Ο γιατρός μας έκανε και πλάκα, έλεγε πως το μωρό κάθεται σαν να θέλει να μας πει: "μη με πειράζεται και πολύ γιατί θα φάτε μπουνιά!".
Κατά τα άλλα όλα στον Κωνσταντίνο μας φαίνονται και λειτουργούν καλά και εγώ ηρέμησα μετά από την επίσκεψη στον γιατρό, γιατί δεν σας κρύβω ότι τις τελευταίες μέρες είχα στεναχωρηθεί με την ιστορία του διαβήτη κύησης όχι για το ότι προέκυψε, αλλά με προβλημάτισε το γεγονός πως πρέπει να παίρνω χάπι και είχα ανησυχία μήπως αυτό βλάπτει το μωρό. Βέβαια ο γυναικολόγος μου με καθησύχασε πως το βρεφάκι μου δεν πρόκειται να επηρεαστεί από το Glucophage.
Γι' αυτό από δω και πέρα αποφάσισα πως δεν θα ασχοληθώ ξανά με το θέμα(και κατ΄επέκταση δεν θα σας κουράσω άλλο με αυτό). Τώρα το μόνο που με νοιάζει είναι να έρθει επιτέλους η ώρα που θα έχω τον Κωνσταντίνο στην αγκαλιά μου....

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου