Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Τι χαριτωμένο που είναι!

 

Καλημέρα! Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε πήγα στη γενέτειρα μου τη Θεσσαλονίκη, κάθε μήνα φροντίζω να ανέβω μία φορά τουλάχιστον για να δω τους δικούς μου αλλά και τους φίλους μου. Έτσι λοιπόν βρέθηκα με την καλή μου φίλη Αναστασία για μια βόλτα στην αγορά και καφεδάκι.
Η Αναστασία έχει ήδη ένα τέλειο κοριτσάκι 2,5 ετών περίπου και όπως καταλαβαίνετε όλες οι συζητήσεις μας περιστρεφόταν γύρω από τα παιδιά,τον θηλασμό και γενικά με όλα αυτά που απασχολούσαν εμένα κυρίως αφού έχω ένα σωρό απορίες και άγχη για τον επικείμενο ερχομό του Κωνσταντίνου. Η Αναστασία σαν έμπειρη πλέον μανούλα μου έδωσε πολύτιμες συμβουλές, πάντα βέβαια τονίζοντας πως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη την διαφορετικότητα και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού.
Πάντως η φίλη μου τα έχει καταφέρει,τουλάχιστον μέχρι στιγμής, μια χαρά με την μικρή της αφού είναι πολύ ήσυχο και υπάκουο κοριτσάκι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι και δραστήριο.
Εκτός όμως από το καφεδάκι και τις συζητήσεις κάναμε και μια βόλτα στην αγορά και βρήκα ένα καταπληκτικό φορμάκι-εσωρουχάκι για τον μικρό μου που κυριολεκτικά με ξετρέλανε! Γενικά δεν έχω αρχίσει να αγοράζω πράγματα για τον Κωνσταντίνο ακόμη,παρόλο τον ενθουσιασμό μου,αλλά σε αυτό το φορμάκι δεν μπόρεσα να αντισταθώ! Έχει επάνω τον κέρμιτ από το Mupets Show και του το πήρα από τα HnM. 'Οταν με το καλό γεννηθεί θα είναι σαν ένα γλυκό βατραχάκι φορώντας το!
Σας έχω φυσικά και φωτογραφία:

Δεν είναι πολύ γλυκό?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου