Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Η μεγάλη μέρα

 

Καλημέρα, καλημέρα! Έφτασε η μεγάλη μέρα!
Από τον ενθουσιασμό μου θα αρχίσω να γράφω και στιχάκια(χα!χα!). Επιτέλους σήμερα θα πάω να κάνω τον υπέρηχο β΄επιπέδου. Από την έντονη προσμονή μου δεν κοιμήθηκα ήσυχα όλο το βράδυ και φυσικά ξύπνησα αρκετές ώρες νωρίτερα από την ώρα που είχα ρυθμίσει το ξυπνητήρι μου.
Στις 12 το μεσημέρι λοιπόν έχουμε ραντεβού με το μωρό μας! Είμαι περίεργη να δω την αντίδραση του Μιχάλη (πατέρας γαρ!) αφού εγώ λίγο ή πολύ έχω αναπτύξει ήδη ένα κανάλι επικοινωνίας με το "πιγκουϊνάκι" μας, που όλο και περισσότερο το αισθάνομαι να κινείται μέσα μου, ενώ ο Μιχάλης περιορίζεται στις δικές μου έμμεσες πληροφορίες.
Σήμερα όμως θα έχουμε και οπτική επαφή με το μωρό μας! Ανυπομονώ αλλά ταυτόχρονα έχω και μια τρομερή αγωνία να πάνε όλα καλά, δεν θα ηρεμήσω μέχρι να μου πει ο γιατρός ότι τα πάντα είναι εντάξει και πως το σποράκι μας χαίρει άκρας υγείας. Ουφ! Αγχώθηκα τώρα!
Σας αφήνω προς το παρόν και θα επιστρέψω με τα νέα μου από τον υπέρηχο.

φιλιά, Χρυσαυγή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου