Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ανησυχίες μιάς εγκύου

 

Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό, αλλά απο χθες με έχουν κυριεύσει όλα τα άγχη που μπορούν να καταλάβουν μια νέα μαμά, και μη φανταστείτε τις αγωνίες που έχει μια νέα φυσιολογική μαμά, αλλά ανησυχίες του τύπου: όταν γεννηθεί το μωρό- επειδή θα είναι και χειμώνας- μήπως το σπίτι δεν θα είναι αρκετά ζεστό και κρυώνει?Μήπως θα πρέπει να μονώσουμε καλύτερα τα παράθυρα?Μήπως τελικά να αλλάζαμε σπίτι?!!

Εύκολα λοιπόν μπορείτε να καταλάβετε την κατάσταση στην οποία έχω περιέλθει: άγχος!άγχος! άγχος! (και μάλιστα παράλογο θα έλεγα) έλα όμως που δεν μπορώ να το καταπολεμήσω! Αντί αυτού, όσο περνάει ο καιρός μαζί με το μωράκι μου που μεγαλώνει στην κοιλιά μου, μεγαλώνει και η αγωνία μου (αυτή όχι στην κοιλιά αλλά στο κεφάλι μου!).
Βέβαια όλα αυτά τα συναισθήματα ανακατεύονται περίεργα με μια υπερβολική δόση ευτυχίας και προσμονής για την ώρα εκείνη που θα κρατήσω στην αγκαλιά μου το μωρούλι μου! Με την σκέψη αυτή όλα τα υπόλοιπα αμβλύνονται στο μυαλό μου και συνειδητοποιώ ότι είναι απλές "παρενέργειες" της εγκυμοσύνης .
Αλήθεια οι δικές σας παράλογες ανησυχίες ποιές είναι?

φιλικά, Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου