Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Βγήκα από τα ρούχα μου!

 



Ναι, είναι αλήθεια, έχω βγει από τα ρούχα μου, με την κυριολεκτική όμως έννοια της φράσης!
Δεν ξέρω τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες της εγκυμοσύνης μου αλλά τώρα που διανύω τον πέμπτο, παρατηρώ ότι μέρα με την ημέρα οι διαστάσεις μου αλλάζουν. Φοράω σήμερα μία μπλούζα και μετά από καμιά εβδομάδα ξέρω ότι δεν θα μου κάνει, δεν καλύπτει πλέον την κοιλίτσα μου την οποία σε λίγο άνετα θα μπορώ να αποκαλώ κοιλάρα μου!
Βέβαια αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου αφού όσο μεγαλώνει η κοιλιά μου τόσο πιο χαρούμενη είμαι γιατί έτσι αισθάνομαι ότι το μωράκι μου αναπτύσσεται και σύντομα θα είναι κοντά μας. Το μόνο πρόβλημα εντοπίζεται σε πρακτικά ζητήματα της γκαρνταρόμπας μου.¨Ετσι, σε μια επιχείρηση "ξεσκαρταρίσματος" της ντουλάπας μου για το ποια ρούχα εξακολουθούν να μου κάνουν και ποια όχι έμειναν στο τέλος πέντε μπλουζάκια και τρία φορέματα.
Είμαι λοιπόν στην φάση της αναζήτησης ρούχων που θα μπορώ να φορέσω μέχρι το τέλος της εγκυμοσύνης μου και αυτά που στοχεύω να αγοράσω είναι αρκετά χειμερινά κολάν και τα περιβόητα "μπλουζοφορέματα" όπως λέμε. Θα επανέλθω με τις ανάλογες φωτογραφίες από τα ψώνια μου!

φιλικά, Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου