Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Πέμπτος μήνας και κάτι

 


Αισίως έχω φτάσει στην 20η εβδομάδα κύησης ή απλουστευμένα όπως λέμε είμαι στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης μου! Παρόλο που δεν είμαι άνθρωπος που θέλω να περνάει γρήγορα ο καιρός (γιατί αυτό συνεπάγεται ότι μεγαλώνουμε και εγώ δεν θέλω να μεγαλώσω...) αυτόν τον μήνα δεν βλέπω την ώρα να δείξει το ημερολόγιο 27 Σεπτέμβρη για να κάνω τον υπέρηχο β΄επιπέδου!
Έχω να δω το μωράκι μου από την μέτρηση της αυχενικής διαφάνειας (προσεχώς θα σας πω και για αυτό μιας και είμαι έμπειρη πλέον χα!χα!) και ανυπομονώ να έρθει η ώρα που θα ξανακούσω την καρδούλα του και θα το δω να κινείται μέσα στην μήτρα μου.
Επιτέλους θα δω και το φύλο του για να σταματήσω να αναφέρομαι σε ουδέτερο πρόσωπο!
Θα ήθελα να ακούσω τις εμπειρίες και τις σκέψεις κι άλλων εγκύων ή μαμάδων ώστε να κάνουμε μια συζήτηση για να ανταλλάξουμε γνώμες και να μοιραστούμε γεγονότα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου